VISSZATÉRÉSI SZABÁLYZAT Az elállási jog gyakorlása A fogyasztó a szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről a visszaküldési űrlapon tájékoztatja az E-FABRIK ON LINE CONCEPT SRL-t. A fogyasztónak a termék átvételétől számított 14 nap áll rendelkezésére a szerződéstől való elállás bejelentésére. Termék visszaküldéséhez kövesse az alábbi lépéseket: 1. Olvassa el az alábbi feltételeket; 2. Töltse ki a visszaküldési űrlapot, és várja meg kollégáink megkeresését; 3. A küldés visszaigazolásának kézhezvétele után a termékeket a Sameday Courier futárszolgálaton keresztül küldje el a kollégáink által megadott címre; Az elküldött termékek szállításának (visszaküldés) kifizetése az Ön felelőssége; 4. Miután a termékek megérkeztek hozzánk és ellenőriztük, felvesszük Önnel a kapcsolatot az eljárás kidolgozásával és befejezésével kapcsolatban.
Az E-FABRIK ON LINE CONCEPT SRL kötelezettségei A befizetésként kapott összegek teljes körű visszafizetése, az összegek visszafizetése az ésszerűen alkalmazott fizetési módokkal valósult meg A visszatérítési kötelezettség teljesítése a visszatérítési kérelem beérkezésétől számított 14 napon belül történik.
A fogyasztó kötelezettségei A termékeket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a szerződéstől való elállásról szóló határozat közlésétől számított 14 napon belül személyesen, vagy meghatalmazott személynek (kijelölt futárnak) adjuk át az E-FABRIK ON LINE CONCEPT SRL részére. A visszaküldés költségeit a fogyasztó viseli.
Termékek visszaküldése A termékek visszaküldését az alábbi esetekben kérheti: - A kiszállított termék nem felel meg a weboldalon található specifikációnak. Kérheti visszaküldését csere céljából, vagy az ellenérték teljes visszatérítését (ha a termék már nem elérhető). - Nem működő/sérült termék az átvételtől számított első 48 órán belül (2 munkanapon belül). Ha a megvásárolt terméket nem működőképesen szállították, vagy gyártási hibái vannak, akkor azt működőképes termékre cseréljük. Javasoljuk, hogy a termékek ellenőrzését/tesztjét 48 órán belül végezze el. A későbbi panaszokat nem veszik figyelembe. - A termék sérült csomagolásban. Azon termékek esetében, amelyeknél a küldemény futárral történő átvételekor látható sérülés látható, javasoljuk, hogy tagadja meg az átvételt. Bizonyítékként a csomag lefényképezhető és a futárcég képviselőjével közösen jegyzőkönyv készíthető, melyben a csomag kézbesítéskori állapota szerepel. - Rosszul szállított termékek. Abban az esetben, ha a megrendelttől eltérő terméket szállítottak ki.